söndag 25 september 2016

Alla kattungar har flyttat

I måndags var det dags för Dumle att flytta till sitt nya hem i Göteborg. Där vet jag att han får ett bra hem, för en av "mina" katter bor redan där. Det är Zhingo, en bror till min Zhafira som har ett toppen-hem där. Dessie fick jag behålla några dagar till. Men på torsdagen kom Lena och hämtade henne, och körde henne till Mullsjö, där hennes nya hem är. Det är lite tomt här nu. Carro brydde sig inte om att hennes barn har försvunnit. Kanske hon är lite mer kelig nu. Dixie däremot gick här och ropade efter Dessie när hon hade åkt. Hon har också blivit mer kontaktsökande och har till och med legat i mitt knä på kvällarna när jag har suttit och tittat på TV.
En bild på söta Dessie innan hon åkte

 Drutten har blivit väl omhändertagen av sin pappa Rolex i Kristanstad

 Dallas i sitt nya hem i Trelleborg

Doris i sitt nya hem i Halmstad
 Doris med sin kompis Mimzy

Dumle ser ut att må bra i sitt nya hem i Göteborg

Tyvärr har jag ingen bild på Prins (Disco) som bor i Gislaved, men har det säkert jätte-bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar