torsdag 1 juni 2017

Kattungarna 6 veckor

Idag blir Toras 3 ungar, Fanny, Felix och Findus, 6 veckor, och i tisdags blev Dixies 3 ungar, Emsie, Eros och Echo 6 veckor. Nu är det full fart på dem.
De söker nu kärleksfulla hem att flytta till när de blir minst 12 veckor
Jag tog ut dem på altanen idag för att försöka ta några bilder ute på dem. Det är inte lätt och få några bra bilder på busiga kattungar. Men några bilder lägger jag väl ut här ändå.

                                    
Sötnosen Emsie
Emsie är en väldigt söt flicka och är störst av kattungarna
Emsie på bordet ute på altanen
Emsie är blå colourpoint

Busiga kissen Eros
 Eros poserar på bordet
 Söta Eros. Hans färg är choklad
Här är Eros ute på altanen och undersöker den.

 Myskissen Echo
 Echo tyckte det var lite otäckt ute på altanen, för det blåste lite. Men här poserar han fint.
 Här räcker Echo ut tungan åt mig
Här kommer tungan ut lite grann också.
Echos färg är blå.

 Fanny är otroligt söt, med sin röda färg på nosen
 Fanny var den som busade mest ute på altanen. På bordet kunde hon inte vara, för hon hoppade ner, så det var inte lätt att få någon bild på henne.
 Fannys päls börjar bli riktigt fluffig nu, så jag får börja vänja henne vid att bli borstad
Fannys färg är svartsköldpadd

 Charmiga killen Felix
 Felix sitter fint på bordet en stund
Felix är svart och är långhårig

 Minstingen Findus
 Findus var lite smutsig i rumpan, så jag fick tvätta honom
.Därför är han lite blöt där bak.
Lilla söta Findus med sina stora ögon,
Hans färg är blå.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar