tisdag 16 juni 2015

11 veckor

Idag hade vi trevligt besök av familjen som Daddy ska flytta till. Det var Linn och hennes två pojkar från Bohus som ville träffa Dexter, som Daddy ska kallas i sitt nya hem. Jag satte på Dusty, ett litet halsband, så att det skulle vara lättare att se skillnad på dem. Daddy är den som har vuxit mest den här veckan, så det skiljer inte mycket på Daddy och Dusty. Dixie är minst. Kattungarna var busiga som vanligt.
De har fått en ny leksak som de tyckte var rolig. Tyvärr är det lite störande radioljud i bakgrunden på filmen.

 I veckan var Lena, (som har Brembo Britter), här och fotade kattungarna. När jag fick bilderna har jag svårt att se vem som är Daddy och Dusty. De är så lika nu. Även om jag tror att jag gissar rätt, så skriver jag inte ut namnen på pojkarna på bilderna. Här kommer lite bilder på dem.








Här under är det Dixie
 Dixie


  Dixie har lagt sig under bordet hos mamma Tora

 Daddy och Dusty ligger i soffan

 Dusty har sträckt ut sig och ligger som en groda. Daddy ligger bredvid

Igår gick Daddy och lade sig på Gibson och somnade. Jag skyndade mig att hämta kameran.
När jag kom tillbaka gled Daddy ner vid sidan om Gibson, men båda två sov vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar