lördag 4 augusti 2012

Kattungarna 12 veckor. Bonnie har flyttat

Idag har Bonnie flyttat till sitt nya hem i Hyltebruk, hos Lena och Tommy. Där tror jag hon får ett väldigt bra hem och även en kattkompis får hon där. I morgon flyttar både Benji och Baloo. Det känns lite sorgligt att alla försvinner nästan samtidigt. Men jag tror att även där får mina kattungar bra hem. Jag får trösta mig med att Boogie fortfarande är kvar, men han söker också ett hem att flytta till så småningom.

Bonnie
Jag försökte ta lite bilder på Bonnie innan de nya ägarna skulle hämta henne, men hon var väldigt busig då och hade svårt att vara stilla, men när jag satte upp henne på staketet var hon stilla en liten stund så att jag hann ta en bild på henne. Sedan var hon trött när hon kom in och låg och sov när Lena och Tommy kom och hämtade henne.


Bonnie och Boogie balanserar på trädgrenen i rastgården

Alla fyra tillsammans för bus i rastgården
-----------------------------------------------
Igår var kattungarna hos veterinären för vaccinering, ID-märkning och besiktning. Det gick bra och alla kattungarna fick beröm för att de har att bra temperament och var snälla och trevliga att undersöka.
På väg till veterinären

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar