lördag 19 maj 2012

Kattungarna 1 vecka

Idag har det redan gått 1 vecka sedan kattungarna föddes. De har ökat i vikt, och den stora hanen väger idag 190 gr. De andra tre är väldigt jämna. Just nu var honan minst, 170 gr och de andra två 172gr och 173 gr. Jag kan sitta länge och bara titta på dem i sin låda. De är så söta, och ännu sötare blir de ju när ögonen öppnas. Mamma Tora gillade inte att jag skulle fotografera dem idag. Hon var lite orolig när inte alla var samlade, så hon gick fram och tillbaka mellan ungen som jag fotade och de andra tre. Men det blev några foton ändå. Namn har jag fösökt att komma på. Jag har haft lite olika förslag, men nu tror att jag har bestämt mig. Här kommer presentationen av dem.
SE*Loftline´s  Blue Baloo (stora hanen)


Se*Loftline´s   Boogie Woogie (mellan hanen)


SE*Loftline´s  Benji Boy (lilla hanen)

SE*Loftline´s  Bonnie Bee (flickan)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar