onsdag 2 mars 2011

Veterinärbesök

Idag har jag varit hos veterinären med Zhafira och gjort ett ultraljud på henne för att se om det finns några kattungar i hennes mage. Jag började ju nästan tro att hon var skendräktig eftersom hon har gått över tiden så länge. Veterinären hittade ett foster som verkade må bra för hjärtat slog så fint på det. Kanske det kan finnas något mer, det hoppas jag i alla fall. Det är bara att vänta och se om det händer något de närmaste dagarna och hoppas att allt ska gå bra. Nu vet jag åtminstone att det finns en kattunge där. Det är lite nervöst att bara vänta och vänta och vänta.
Veterinären undersöker Zhafira och rakar av lite hår på magen innan hon gör ultraljudet.

Här sitter Zhafira och väntar på att veterinären ska komma och undersöka henne.


Var är jag nu tänker nog Zhafira och kollar upp lite av rummet hos veterinären.

Mamma Zeeta pysslar om sin dotter Zhafira innan vi ska åka till veterinären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar