fredag 20 december 2013

Kattungarna 7 veckor

Nu är Calle tingad och kommer att flytta till ett trevligt ungt par i Halmstad. Jag tror att han kommer att få ett bra hem hos Anna och Fredrik. Sanna väntar fortfarande på att hitta det perfekta hemmet att flytta till.
Nu är det bara bus, äta och sova som gäller. Calle kommer springande när jag gör i ordning maten och sitter vid mina fötter och väntar på att det ska bli klart. Sanna kommer efter en liten stund när Calle har börjat äta. Men båda två äter nu också lite torrfoder som alltid finns framme.Deras vikter är nu, Sanna 820 gram och Calle 870 gram.
Sannas favoritplats just nu är högst upp på klösträdet där hon gillar att ligga och sova.

                                       
Jag kallas för Calle nu men heter 
SE*Loftline´s  Calvin Klein och jag ska flytta till Halmstad när jag blir lite äldre och kan lämna mamma. Jag vet inte än vad mina nya ägare ska kalla mig.

                                       
Jag kallas för Sanna, men heter 
  SE*Loftline´s  Coco Chanel

Överst ligger Sanna, sedan mamma Bella och längst ner är Calle

Här ligger Sanna och Calle och sover tillsammans

Calle gillar att klättra och leka i klösträdet

Kattungarna har också en prasseltunnel att leka i. 
Här lyckades jag fånga Sanna på bild när hon lekte där.

Skon är fortfarande populär att leka med.
Här är det Calle som börjar bli lite trött av leken.

Sanna blir så trött att hon somnar mitt i leken

 Sanna och Calle 

 Sanna

Calle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar